FANDOM

Stygian

Stygian, tunnettu myös nimellä Varjojen poni, on seitsemännen kauden loppu-vastustaja. Kun Dazzlings sai erään kylän ponit riitelemään toisiaan vastaan hän kokosi Equestrian pilarit päihittämään heidät. Ja heidän tehtävänä oli puolustaa koko Equestriaa. Mutta kun hän ei saanut kunnioitusta, hän otti pilarien esineet ja lähti Ponhengeen tekemään niistä kopioita, jotta hänestäkin tulisi pilari. Mutta hän jäi kiinni, ja hänet karkoitettiin. Pilarit ajattelivat että hän olisi palannut pyytämään anteeksi, mutta kun he näkivät hänet taas, hänen sydämensä oli täynnä pimeyttä ja koston himoa. Viimeisessä taistossa Starswirl parrakas ja muut pilarit tekivät loitsun jolla he vetivät hänet Limboon. Mutta tuhannen vuoden jälkeen Twilight ja hänen ystävänsä vapauttivat hänet ja pilarit, ja vapautumisen jälkeen hän pyrki hävittämään valon ja toivon. Mutta Varjojen kaivossa hänet yritettiin lähettää takaisin Limboon. Ja sen aikana he vetivät hänet irti varjosta, ja varjo ajettiin takaisin Limboon. Sen jälkeen Starswirl pyysi häneltä anteeksi.

Kuvagalleria Muokkaa