FANDOM

Autumn Blaze (z ang. Jesienny Płomień, również Klon Freemana) — kirin, klacz, postać epizodyczna. Pojawia się w odcinku "Brzmienie ciszy".

Charakter

Autumn Blaze jest pobudliwa, gawędziarska i ekscentryczna. Lubi nawiązywać nowe przyjaźnie, rozmawiać, śpiewać i robić dowcipy. Ma bogate przemyślenia wewnętrzne. Aby poradzić sobie z samotnością, utrzymuje kilku wyimaginowanych przyjaciół, których zrobiła z przedmiotów nieożywionych, jej własnych racic lub cienia. Autumn Blaze wykazuje tendencję do błędnego wypowiadania słów, takich jak "dawna" i "przeżywać", ponieważ nie używała ich przez długi czas.

Przedstawienie w serii

Autumn Blaze po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Brzmienie ciszy", gdy spotyka Applejack szukającą kirina umiejącego mówić. W przeciwieństwie do reszty osobników swojego gatunku Autumn Blaze jest bardzo gadatliwa, choć początkowo milczy, aby nabrać Applejack. W trakcie piosenki "A Kirin Tale", Autumn wyjaśnia Applejack, że kirinowie byli niegdyś bardzo towarzyskimi istotami. Ich płomienny temperament doprowadził do wybuchu kłótni, która zaowocowała przemianą w nirików, a następnie zniszczeniem wioski, którą zamieszkiwali. Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, kirinowie postanowili wejść do Rzeki Ciszy, która stłumiła ich głosy i emocje, aby zapobiec dalszym konfliktom.

Znudzona niemożnością mówienia i wyrażania siebie, Autumn Blaze natknęła się na łąkę z kwiatami źrebo-strużek i zaparzyła z nich napar, który przywrócił jej zdolność mówienia. Następnie próbowała wielu metod, aby nakłonić przyjaciół do rozmowy, ci jednak odrzucili jej propozycje. Rain Shine (przywódczyni kirinów) zmusiła ją do wyboru między zachowaniem mowy a pozostaniem w wiosce. Autumn zdecydowała się na wyjazd i mieszkanie samemu w małym domku na obrzeżach lasu.

Kiedy Applejack i Fluttershy zaczynają spierać się o to, czy kirinowie powinni odzyskać dawną osobowość, ci zanoszą je nad Rzekę Ciszy, aby stłumić również ich głosy i emocje. Autumn Blaze przybywa w postaci nirika, aby je uratować. Autumn wyjaśnia Fluttershy i reszcie kirinów, że gniew jest po prostu zwykłym uczuciem i że liczy się to, co się z nimi robi. Wyraża również chęć ponownego usłyszenia żartów i piosenek od dawnych znajomych.

Przekonani słowami Autumn Blaze, kirinowie zgadzają się przywrócić swoje głosy i emocje. Po tym, jak Applejack i Fluttershy zlokalizowały więcej źrebo-strużek, Autumn Blaze sprawia, że przygotowane przez nią antidotum leczy ciszę, a Rain Shine pozwala jej wrócić do wioski.

Młoda szóstka/
(Young Six)
SilverstreamSmolderOcelkaGallusSandbarYona
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)
Główni antagoniści Nightmare MoonDiscordKrólowa ChrysalisKról SombraLord TirekStarlight GlimmerCozy GlowGrogar