FANDOM

<< Powrót do listy odcinków

Poprzedni transkrypt
Znaczki i pasje
Odcinek
Cena sławy
Następny transkrypt
Sekrety i ciasta

[muzyka]
[łamie pióra]
Twilight Sparkle: Ohh...
Spike: Całe szczęście! Myślałem, że przejadłem się kamieniami.
Twilight Sparkle: [Czyta cicho list] List od rodziców !Spike. Wygrali rejs sterowcem i mogą zabrać całą rodzinę! Uhh ... szkoda, że nie mogę z nimi pojechać, ale jako księżniczka mam tyle spraw do załatwienia.
Spike: Coś ty Twilight, nawet księżniczka Celestia czasem bierze urlop, a ona podnosi słońce! Potrzebne ci wakacje, ja się zajmę dziennikiem przyjaźni, przyjmowaniem kucyków i odpowiadaniem na mejle.
Twilight Sparkle: Ale Spike, ty też jesteś częścią mojej rodziny. Nie zostawię cię tu z tą całą robotą.
Spike: Co?! Nie słyszę cię! Jesteś na wakacjach!
Twilight Sparkle: [Śmiech] Może przyda mi się mały urlop od bycia księżniczką. Jesteś kochany, Spike!
Spike: Tak, wiem.
Twilight Sparkle: Ja się idę spakować do jednej walizki!
Spike: [Cicho] Zaraz będzie...
Twilight Sparkle: Na rejsach są różne zajęcia, prawda?! Powinnam zrobić grafik!
Spike: Tak myślałem.
[piosenka tytułowa]
Lektor: My Little Pony: Przyjaźń to magia
Twilight Velvet: Ojej, tak mi się marzą spokojne i wypoczynkowe wakacje.
Lektor: Cena sławy.
Night Light: Akurat. Mama się nie przyzna, ale kiedy mówi spokojnie wakacje, ma na myśli zrobić coś szalonego. Ostatnio skakała na bunge nad zatoką Lunabelle.
Twilight Velvet: Co mówisz, skarbie?
Night Light: Oo .. Ja tylko opowiadam Twilight o nowej książce o stragedii dobingo, jest pasjonująca.
Shining Armor: Ohh nie mogę się doczekać kiedy wystartujemy i będę latać jak pegaz.
Twilight Sparkle: Serio? A ja pamiętam, jak na symulatorze loty dopadła cię choroba morska.
Shining Armor: Przestań, tego typu sensacje dawno mi minęły.
Iron Will: Witajcie! Wchodząc na ten pokład, czujcie się uprzywilejowywani!
Twilight Sparkle: Coś, to było asertywne powitanie.
[muzyka]
[radość rodziny Twilight]
Night Light: Tak to jest, jak ktoś wygrywa najfajniejsze nagrody [śmiech] Nawet nie pamiętam, w jakim konkursie braliśmy udział.
Twilight Sparkle: Zaraz, nie wiecie, skąd pochodziła ta nagroda?
Twilight Velvet: Kiedy ktoś oferuje ci darmowe wakacje, to podpisujesz umowę i nie zadajesz zbędnych pytań.
Night Light: Zwłaszcza, że mieliśmy okazję, aby polecieć całą rodziną. Co teraz robimy?
Twilight Sparkle: Otóż zrobiłam grafik zajęć i zabaw zgodnie z waszymi zainteresowaniami. Tato to jasne, zawody w Bingo o tutaj.
Night Light: Ohh, jak ja lubię cyferki i literki uporządkowane w tych małych karteczkach. To takie przyjemne.
Twilight Sparkle: Shining Armor, wyścig małych łódek w małym basenie, tutaj.
Shining Armor: O siostra dzięki że pamiętasz że lubię małe rzeczy.
Twilight Sparkle: Cadance, tu jest tyci plac zabaw dla maluszków. Flurry będzie zachwycona!
Flurry Heart: [Śmieje się]
Cadance: Cudownie!
Twilight Sparkle: Hmmm, skakanie w beczce z wodospadu Chajegara, zapowiada się ciekawie.
Twilight Sparkle: Myślę, że będziecie się dobrze bawili, na szczęście uda nam się też zaliczyć atrakcję, na której mnie zależy. O zachodzie słońca będziemy mijać mroźny biegun tylko wtedy witać astrologiczne zjawisko znane jako północne gwiazdy. To wygląda jak ferie złocistych fajerwerków!
Cadance: Tego za nic na świecie nie możemy przegapić.
Twilight Sparkle: No to świetnie. Hmm, ale teraz nie mamy nic to roboty, propozycje?
Iron WIll: Uwaga pasażerowie! Żebyście się tu nie nudzili obejrzyjcie statek moi mili!
Cadance: Oh, to dobry pomysł.
Shining Armor: Ja lecę ! Ja ...
Cadance: Boję się żeby Flurry tu nie przewiało. Więc pomyślałam że może poszedłbyś z nią na dół do naszej kabiny.
Iron Will: Z prawej strony możecie zobaczyć białe kłęby chmur Cloudsdale, gdzie księżniczka Twilight Sparkle zwiedzała kiedyś fabrykę pogody.
Twilight Sparkle: Skąd on to wie ? I dlaczego mówi o tym na głos ?
Cadance: Przejdźmy może do innej części pokładu.
Iron Will : Z tej wysokości możemy obejrzeć całe Canterlot, a nawet królewskie drzewo w którym urodziła się księżniczka Twilight i jej brat Shining Armor.
Twilight Sparkle : Co ? To nie prawda !
[Głosy podekscytowanych kucyków]
Night Light i Twilight Velvet : Wow ! Niesamowite !

Twilight Sparkle : Em przecież wiedzie że się tam nie urodziliśmy ? Czym wy się tak zachwycacie ?

Night Light : Wiesz to jest naprawdę ładne drzewo córciu.
Kucyk : Chcę powiedzieć że bardzo się cieszymy że tu jesteśmy !
Twilight Sparkle: Em tak, my też.
Iron Will: Lecąc na północ będziemy mijać Kryształowe Królestwo gdzie Księżniczka Cadence uratowała swoje dziecko, alicorna Spike'a przed strasznym ognistym potworem!