FANDOM

Luster Dawn (z ang. Połyskujący Świt lub Blask Jutrzenki) — klacz, jednorożec, postać epizodyczna. Jest studentką w szkole magii Księżniczki Twilight Sparkle. Występuje w epilogu serialu "Ostatni problem".

Wygląd

Luster Dawn ma różową sierść, związaną w kucyk, lekko pofalowaną, pomarańczową grzywę z żółtymi pasmami i ogon w tej samej kolorystyce, a także pomarańczowo-żółte oczy. Jej znaczek przedstawia wschód słońca.

Przedstawienie w serii

Postać jest główną bohaterką odcinka "Ostatni problem". Początkowo uważa, że przyjaźń jest zbędnym ciężarem, jednak po rozmowie z głównymi bohaterami zmienia swoje nastawienie.

Cytaty

Mogę od rana do nocy siedzieć w bibliotece nad książkami.
— "Ostatni problem"
Ja wcale nie chcę mieć przyjaciół!
— "Ostatni problem"
Według mnie przyjaźń to jest coś, co rozprasza i nic nam nie daje. (...) W sumie to strata czasu.
— "Ostatni problem"
Nie wiedziałam, że przyjaźń jest czymś, nad czym trzeba pracować. A ja pracować lubię!
— "Ostatni problem"
(...) jeśli przyjaźń jednak nie przemija, to może warto zadbać o to, żeby mieć przyjaciół.
— "Ostatni problem"

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Luster Dawn

  • Kim jest Luster Dawn

    • Tak zostało potwierdzone że nie jest córką Sumbursta i Starlight ale myślałem o jej znaczku, uczesaniu no i ba Sumburst chyba do n...