FANDOM

Sky Beak (ang. sky - niebo, beak - dziób) — hipogryf, postać epizodyczna, małżonek Ocean Flow, ojciec Terramara i Silverstream, szwagier królowej Novo, a także wujek księżniczki Skystar. Pojawia się po raz pierwszy w drugiej części odcinka "School Daze", a następnie w odcinku "Surf and or Turf".

Wygląd

Sky Beak jest niebieskim hipogryfem z dziobem, szponami i kopytami trochę ciemniejszymi niż reszta ciała. Jego grzywa i ogon są biało-szare, a końcówki piór nad kopytami i szponami są białe. Oczy hipogryfa są piwne. Sky Beak nosi fioletowy naszyjnik z kawałkiem różowej, magicznej perły, dzięki której może w dowolnej chwili przemienić się w morskiego kucyka.

Charakter

Sky Beak jest towarzyski i lubi spędzać czas na zabawie. Okazuje szacunek kucykowej księżniczce przyjaźni i zaprasza ją do wspólnej zabawy na festiwalu organizowanym przez hipogryfy. Bardzo zależy mu na jego rodzinę, nawet gdy jest trochę oddalony od swojej żony, która postanowiła pozostać w Seaquestrii.

Ocean Flow (ang. ocean - ocean, flow - spływ, prąd wodny) — morski kucyk, dawniej hipogryf, postać epizodyczna, małżonka Sky Beaka, matka Terramara i Silverstream, siostra królowej Novo, a także ciotka księżniczki Skystar. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Surf and or Turf".

Wygląd

Ocean Flow jest kucykiem morskim, chociaż kiedyś była hipogryfem. Przemieniła się na stałe w morskiego kucyka przy użyciu magicznej perły. Jej ciało jest żółte, ale na szyi posiada naturalny "kołnierz" w kolorach turkusowym i morskim. Jej płetwy mają dwa odcienie fioletowego, a jej oczy są także fioletowe. Ocean Flow nosi na szyi dwa naszyjniki: jeden z zielonego wodorostu, a drugi ciemnofioletowy z niebieskimi kamieniami.

Charakter

Ocean Flow jest gościnna, rodzinna i opiekuńcza. Podobnie jak jej mąż Sky Beak, była bardzo przyjaźnie nastawiona do wizyty kucyków: Twilight Sparkle oraz Znaczkowej Ligi. Lubi rozmawiać o swoich dzieciach oraz je chwalić. Również bardzo kocha swoją rodzinę, pomimo podziału, gdy ona zdecydowała się zostać w Seaquestrii, a jej córka i mąż wrócili na górę Aris do królestwa hipogryfów.

Przedstawienie w serii (obu postaci)

Sky Beak pojawia się po raz pierwszy przez krótką chwilę w drugiej części odcinka "School Daze". Applejack rozmawia wtedy z nim oraz generałem Seaprayem próbując przekonać ich, by Silverstream wróciła do szkoły.

Później Sky Beak pojawia się w odcinku "Surf and or Turf", gdzie debiutuje także jego żona Ocean Flow. W odcinku tym Twilight Sparkle i Znaczkowa Liga przybywają na górę Aris, by rozwiązać problem o którym informowała znaczkowa mapa oraz zebrać podpisy rodziców Silverstream, by mogła jeździć na szkolne wycieczki. Sky Beak wita ich i zaprasza na festiwal, który zorganizował razem z innymi hipogryfami. Podczas tych zabaw Sky Beak wraz z innym hipogryfem tworzą pokaz lotniczy oraz pojedynek. Świętują w ten sposób powrót na górę Aris, gdy wszyscy użyli odłamków magicznej perły i przemienili się z powrotem z morskich kucyków w hipogryfy. Sky Beak wita się ze swoim synem Terramarem i jest bardzo podekscytowany wita księżniczkę Twilight a także z chęcią zaprasza ją do dołączenia do ich święta.

Następnie Twilight, Znaczkowa Liga, Terramar odwiedzają Seaquestrię, ponieważ mieszka tam Ocean Flow, mama Terramara, która po pokonaniu Storm Kinga polubiła życie pod wodą i zechciała tam pozostać i żyć jako morski kucyk. Terramar prezentuje kucykom swój dom oraz przedstawia swoją mamę. Ta jest również podekscytowana wizytą kucykowych gości, a w szczególności, księżniczki. Z chęcią proponuje gościom przekąski, a także chwali swoje dzieci przed Twilight i zachęcą ją do obejrzenia ich zdjęć z okresu dzieciństwa, na co Twilight się zgadza.

Na końcu odcinka wszystkie hipogryfy i morskie kucyki, w tym Sky Beak i Ocean Flow rozmawiają z Terramarem o jego zmartwieniach. Tłumaczą mu, że nie musi wybierać z kim chce mieszkać oraz zapewniają go, że zawsze będą go kochać, nieważne czy spędza czas z tatą i hipogryfami czy z mamą i morskimi kucykami. Rozradowany Terramar czuje wielką ulgę i wesoło zmienia się kolejno w morskiego kucyka i hipogryfa używając swojego odłamka magicznej perły oraz cieszy się, że jego rodzice go zrozumieli.

Galeria

S08E06 Terramar i jego kochający rodzice

Przypisy

  1. Skystar jest córką siostry jego żony
Młoda szóstka/
(Young Six)
SilverstreamSmolderOcelkaGallusSandbarYona
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)
Główni antagoniści Nightmare MoonDiscordKrólowa ChrysalisKról SombraLord TirekStarlight GlimmerCozy GlowGrogar