FANDOM

Storm King — główny antagonista pełnometrażowego filmu o MLP: PtM.

Wygląd

Storm King jest stworzeniem przypominającym yeti o szarej skórze na twarzy, trójpalczastych dłoniach i nogach z dwiema palcami (jak u wielbłąda), białej sierści oraz niebieskich oczach. Nosi on czarną zbroję ze swoim logiem, które przypomina jego magiczną włócznię oraz koronę z rogami.

Charakter

Storm King kpi sobie z przyjaźni i wartości wyznawanych przez kucyki w Equestrii. Jest groźny, trochę szalony i szczyci się mrocznym poczuciem humoru.

Przedstawienie w filmie

Storm King pragnie wielkiej władzy. W tym celu najeżdża i opanowuje różne krainy na południe od Equestrii. Przez niego królowa Novo, księżniczka Skystar i inne hipogryfy musiały uciekać do podwodnej krainy i przemienić się w morskie kucyki. Teraz zły król pragnie przejąć władzę nad Equestrią i pokonać jej księżniczki, by skraść ich magię. Pomaga mu w tym Tempest Shadow, która dowodzi jego armią istot burzy oraz drobny pomocnik, Grubber. Storm King obiecał Tempest, że gdy wykona dla niego zadanie pokonania księżniczek Equestrii, zwróci on jej utracony róg. Jednak jedna z księżniczek, Twilight Sparkle wraz ze swoimi przyjaciółkami ucieka utrudniając Storm Kingowi realizację jego planu.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Storm King

  • My little pony: Film 2

    • Moją wizja Sequelu My little pony: Film Po śmierci Storma władzę przejął Grubber i razem z Tempest którą mianował swoim dorad...