Moj mali poni: Prijateljstvo je čarolija Wiki
Advertisement

Aura, žensko ždrebe

Ždrebe (množ. Ždrebad) ime je za mlađe ponije. Raznih su dobi u seriji, od beba do tinejdžera. Tačne dobi nisu poznate, ali su razlike između beba, dece, i tinejdžera vidljive i izražene. U ranijim epizodama Studiove sinhronizacije za Minimax, koristili su se engleski izrazi za ždrebad (npr. ždrebice su se zvale filiji), a nekad se koristio izraz „konjiči”, umanjenica reči „konj”.

Terminologija

Krim Paf, beba, muško ždrebe (tj. ždrebac)

Ždrebadi u seriji manja su od odraslih ponija. Glave su im proporcionalno veće, tela su im krača, i imaju velike, okrugle oči. U ranijim generacijama franšize su se mlađi poniji samo zvali „bebe poniji”. Ženski mlađi poniji, npr. Krusejdersi, ne zovu se bebe, već ždrebice. Muški konjići zovu se ždrepci. Nekad se izrazi za mlađe ponije koriste čak i u odnosu na odrasle ponije, iako bi tačniji izrazi bili „kobile” (ženski poniji) i „pastusi” (muški poniji). Tu i tamo može se čuti izraz „moji mali poniji”.

Izgled

Imenovani ždrepci u seriji imaju različite dizajnove, dok ždrebice, kobile i pastusi imaju slične dizajnove. Pled Strajps, „Perli Vajts”, „Tanderstrak”, mala Flateršaj, malo mlađa Epldžek, malo mlađa Derpi, malo mlađa Per Bater i Kristal Huf izgledaju malo drugačije od druge ždrebadi, s višim i mršavijim nogama. Najmlađe bebe poniji imaju okrugle i velike oči s velikim trepavicama. Ovo je slučaj sa svim bebama, ali je, u epizodi Pinki Pajino iskušenje, dizajn bebe Epldžek malo promenjen, s običnim očima. Ovaj dizajn, maleni, malo deblji poni s običnim očima, takođe se koristi na Flari Hart.

Slatka obeležja

Slatko je obeležje deo franšize još od samog početka. Predstavlja posebni talenat ponija i pojavljuje se na boku. Tokom istoimene epizode, učiteljica Čirili objasni đacima da se za slatko obeležje ne može moliti, već da se dobije neočekivano. Slatka se obeležja najčešće dobivaju tokom ždrebstva (ponijevski izraz za „detinjstvo”)

Takođe pogledajte

Advertisement