Za istoimenu pesmu, pogledajte Equestria (pesma). Za pesmu sa Ekvestrijom u naslovu, vidite Ekvestrija je voljena, i za njezinu reprizu, pogledajte Ekvestrija je voljena (repriza).

Karta

Ekvestrija, ranije Ekvistrija, je glavno mesto radnje serije Moj Mali Poni: Prijateljstvo je čarolija. U Ekvestriji žive čarobni poniji i ostala bića kao grifoni i zmajevi. Razne druge životinje i stvorenja takođe žive u njoj. U prvoj epizodi ju naratorica zove kraljevstvom, i takođe ju zovu kraljevstvom u drugim medijima, iako se neke kraljevine nalaze unutar Ekvestrije, kao Kristalno Kraljevstvo; u seriji takođe ima više mesta s nepoznatom povezanosti s Ekvestrijom. Sve do zadnje epizode su Ekvestrijom vladale Princeze Selestija i Luna, princeze koje su živjele u Kanterlotu. Kada su prestale vladati, prestolje je uzela Tvajlajt Sparkl. Reć «Ekvestrija» dolazi od reći «Ekvestrijanizam», reć koja se odnosi na jahanje konja. «Ekvestrijanizam» još dolazi od latinske reći «Equus», što znači «Konj».

U septembru 2021. će se Ekvestrijin svet proširiti za novu generaciju ponija, koju ćemo upoznati s dugometražnim kompjutersko-animiranim bioskopskim filmom.[1]

Produkcija

Prikaz u seriji

Istorija

Pre Ekvestrije

Osnivanje

Neskladov haos

Kraljevske alikornske sestre

Najtmer Mun

Alternativne verzije

Mnogo mesečevih ciklusa kasnije

Područja

Ostali prikazi

Roba

Zvanična mapa i ostale lokacije

Promotivni materijal

Strip

Softver

Magazin

Knjige

Reference