Logotip serije s glavnim likovima (levo, s vrha do dna: Rejnbou Deš, Pinki Paj, Gami, Reriti, Spajk; desno, s vrha do dna: Tvajlajt Sparkl, Epldžek, Flateršaj).

My Little Pony: Pony Life je animirana serija koja se bazira na Hasbrovu seriju Moj Mali Poni: Prijateljstvo je čarolija. Premijera joj je bila 21. juna 2020. na kanadskom kanalu Trihaus TV.[1] Epizode se takođe postavljaju na serijinom zvaničnom jutjub kanalu.[2] Postava je ista kao u originalnoj seriji, ali je animacija dosta promenjena i epizode su više humorističnog tona.[3]

Pregled serije

Nova serija MY LITTLE PONY: PONY LIFE gleda sa smešnije strane drugarstva. Novo središte sveta jeste Šugarkjub Korner — baš kao kad se drugar poseti nakon škole, ponijima je poslastičarnica dom van kuće. Ovde, Pinki Paj pravi kolačiće za najbolje kupce na svetu—njene drugarice. Epizode serije PONY LIFE prate priče o životima poznate kao „Kriške života“ u kojim se moderna decu mogu pronači. Serija je PUNA magije, uz misteriozni izvor napitaka koje Pinki skriva pod stolom pekare, i vadi kad su potrebni.[4]

Razvoj i produkcija

Promocionalni videi

Igračke i roba

Likovi

Heroji

Epizode

Kratkometražni filmići

Međunarodno emitovanje

Takođe pogledajte: /Međunarodna uređivanja

Galerija

MLP Pony Life logo Hasbro.com character page.png

’My Little Pony: Pony Life’ – Galerija fotografija

Spoljašne veze

Reference