Moj mali poni: Prijateljstvo je čarolija Wiki
Advertisement

Rejnboušajn, pegaz poni u fabrici za vreme u Klaudzdejlu

Pegazi su jedna od vrsta ponija u seriji Moj mali poni: Prijateljstvo je čarolija, zajedno s jednorozima i zemljanim ponijima, koji žive u Ekvestriji. Imaju krila i mogu da lete, a takođe imaju sposobnost da hodaju po oblacima. Upravljaju vremenom, tj. održavaju nebo vedrim.

Razvoj i nomenklatura

U originalnoj liniji igračaka franšize Moj mali poni, Pegazi su bili uvedeni nedugo nakon zemljanih ponija. U seriji se za njih koriste termini „pegazi” („pegaz” u jednini) „pegaz poniji” („pegaz poni” u jednini). Loren Faust, autorica serije, rekla je da je čarolija pegaza hodanje po oblacima i menjanje vremena.[1]

Pegazi dolaze iz grčke mitologije, znatno iz priče istoimenog čudesnog belog krilatog konja. Pegaz je takođe ime jednog od 88 modernih sazvežđa.

Prikaz u seriji

Poreklo

Zastava plemena pegaza

Pleme pegaza bilo je jedno od tri osnivačke grupe Ekvestrije, kao što je prikazano u epizodi Dan domovine, a njeni članovi bili su odgovorni za održavanje vremena u zamenu za hranu koju su ubrali zemljani poniji. Pre-Ekvestrijsko pleme pegaza predvodio je zapovednik Hurikejn, koga glumi Rejnbou Deš u istorijskoj rekonstrukciji. Rekonstrukcija prikazuje pegaze kao vojno, organizovano pleme, s uspostavljenom borbenom snagom i domom u oblacima ispunjenim spomenicima na temu rata. U rekonstrukciji, komandant Hurikejn zove pegaze „moćnim plemenom ratnika“.

Pre nego šta su se tri plemena ponija ujedinila pod jedinstvenom nacijom Ekvestrije, zapovednik Hurikejn je nameravao da svoj novi dom imenuje „Pegazopolis“ u čast plemenu pegaza.

Fizičke i čarobne sposobnosti

Vremenska kontrola

Vreme koje ne kontrolisaju pegazi

Rezidencija

Takođe pogledajte

Referenca

Advertisement