Moj mali poni: Prijateljstvo je čarolija Wiki
Advertisement

Razni pozadinski likovi u epizodi Bitne stvari u životu

Pozadinski poniji su oni poniji koji se pojavljuju u pozadini scena nekih epizoda, i takođe se koriste kada su likovi potrebni za scene u seriji za šale, razgovore s autsajderom, ili scene gde se nalazi publika. U aprilu 2013. je Fejsbuk kanala Discovery Family (prethodno zvan The Hub) zvao Triksi, Princezu Lunu, Dering Du, Di-džej Pon-3, Spitfajer, Tvajlajt Sparkl, Kraljicu Krisalis i Zekoru pozadinskim ponijima.[1][2] Početne dve ili tri desetine pozadinskih ponija sažeto je odobrila Loren Faust, s namerom da popune pozadinu mesta naseljenih ponijima.[3] Jedan mem u bazi obožavaoca serije je da je jedna od glavna junakinja Epldžek pozadinski poni, zato što mnogi smatraju da ne doprinosi radnji serije kao njene drugarice.[4]

Korišćenje

Pozadinski likovi se ubacuju u scene samo u fazi rasporeda, nakon što je skiciranje već završeno.[5][6] Sa stanovišta priče, oni su zamenljivi i služe u svrhu popunjavanja scena kad god su potrebni poniji koji nisu glavni ili sporedni likovi. Scene gužve često su ispunjene višestrukim kopijama istog dizajna. U nekim scenama je grupa nekoliko ponija kopirana više puta. Neki poniji imaju kopirane dizajnove, samo s promenjenom bojom.

Dizajn za sve likove i njihove šeme boja moraju odobriti Hasbro.[7] Poniji u pozadini uglavnom dele dve vrste tela—jedno muško i jedno žensko—i međusobno se razlikuju samo po vrsti, stilu grive, boji grive, boji dlake, boji očiju i slatkom obeležju. Postoje stotine različitih ponija čije se šeme boja ili dizajni međusobno razlikuju iako dele isti dizajn, iako se neki od ponija u pozadini koriste češće od drugih, kao što su Lira Hartstrings i Sviti Drops. Ova dva ponija koriste dizajneri za dodavanje vizuelnih gegova.[8]

Popularni pozadinski likovi

Takođe pogledajte: Likovi kojima su obožavaoci dali ime

Jedna od najpopularnijih pozadinskih ponija je Derpi (odnosno Derpi Huvs, Mafins, Dici Du, Babli Mer, Parti Fili, Lejzi Fen i Šeprtlja (Mini Ultra)). Obožavaoci su joj dali ime Derpi Huvs jer je, zbog animacione pogreške, imala šašave (engl. ’derpy’) oči.[9] Ona ima dijalog ili je istaknuta u epizodama Uvek broj jedan, Pad Rejnbou Deš, Ekvestrijske igre, Da li princeze sanjaju čarobne ovce? i Najbolji poklon svih vremena. Lira / Lajra Hartstrings i Sviti Drops takođe su popularne. Lira se često pojavljuje kraj Sviti Drops, i mnogi ih obožavaoci smatraju parom. Scenaristima se svidela ova ideja, i Lira je zaprosila Sviti Drops u epizodi The Big Mac Question. Ostali likovi koje obožavaoci vole prikazivati skupa su Dr. Huvs i Rouz, kao i Oktavija Melodi i Di-džej Pon-3.

Tablica s nekim često korišćenim ponijima

Poni Sličan dizajn
Zemljani Berišajn Čeri Beri
Sviti Drops Šušajn
Golden Harvest Dejzi
Pegazi Derpi Sanšauer Rejndrops
Klaud Kiker Meri Mej
Vajt Lajtning Sprinkl Medli
Rejnboušajn Orandž Sverl
Sasafleš Parasol
Jednorozi Tvinklšajn Lemon Harts
Minjuet Si Sverl
Lira Hartstrings Ametist Star

Reference

Advertisement