FANDOM

Франшиза "Friendship is Magic" існує й у вигляді відеоігор та програмного забезпечення на Flash, iOS та Android.

Twilight Sparkle: Teacher for a DayРедагувати

IOS App on iPad
На iTunes для iPhone та iPad доступний інтерактивний додаток-книга "My Little Pony: Twilight Sparkle: Teacher for a Day". Додаток було випущено компанією Ruckus Media Group 23 вересня 2011 року. Він використовує змінені/альтернативні відеокліпи з серії «Зайвий квиток», що використовується в іншому контексті, аби продовжити розповідь, а також дві міні-ігри. З того часу було оголошено версію додатка на Android, але розробник Ruckus Media ще не встановив точну дату виходу.

Ruckus ReaderРедагувати

У додатку "My Little Pony: Ruckus Reader" від Ruckus Reader доступні три книжки: "My Little Pony: Rarity Loves Fashion", "My Little Pony: Things That Go Bump in the Night" та "My Little Pony: Twilight Sparkle's Special Lesson". "Twilight Sparkle's Special Lesson" є альтернативною версією книги "Twilight Sparkle: Teacher for a Day".

Monopoly HotelsРедагувати

Monopoly Hotels MLP Rooms
Додаток від Electronic Arts "Monopoly Hotels" Hasbro на iOS включає декілька гостьових кімнат My Little Pony: кімнату «Солодке яблуко», що належить Еплджек; кімнату Хмародейла, яка належить Рейнбоу Деш; «Сахарний куточок» Пінкі Пай; Бутик Карусель Реріті; «Золотий дуб», що належить Твайлайт Спаркл; кімнату Будинку Флаттершай;[1] кімнату «Драконяче дихання» Спайка та незакінчену кімнату, що належить Принцесі Селестії, яку ще потрібно додати.

My Little PonyРедагувати

Основна стаття: My Little Pony (гра)

My Little Pony — умовно безкоштовна відеогра для мобільних пристроїв iOS та Android, випущена компанією Gameloft 8 листопада 2012 року. Суть гри полягає в розбудові Понівіля; також у ній є деякі інші міні-ігри та сюжетна лінія про Найтмер Мун. Ігрові елементи можна розблокувати, витрачаючи внутрішньоігрову валюту або ж купуючи їх за реальні гроші.

A Canterlot WeddingРедагувати

Egmont випустила "My Little Pony: A Canterlot Wedding" 19 грудня 2012 року, "My Little Pony: A Canterlot Wedding" HD та "My Little Pony: Ślub w Canterlocie" 11 травня 2013 року, а також випустила ще один "My Little Pony: A Canterlot Wedding" 29 липня того ж року.

Ігри від PlayDate DigitalРедагувати

PlayDate Digital випустив декілька навчальних додатків My Little Pony для пристроїв iOS і Android.

Party of OneРедагувати

"My Little Pony: Party of One" та "My Little Pony: Party of One HD" було випущено 18 вересня 2013 року. Вони засновані на епізоді першого сезону «Самотня вечірка».

Hearts and Hooves DayРедагувати

"My Little Pony: Hearts and Hooves Day" було випущено 4 лютого 2014 року. Воно засноване на епізоді другого сезону «День Сердець і Копит».

Fluttershy's Famous StareРедагувати

"My Little Pony: Fluttershy's Famous Stare" було випущено 22 квітня 2014 року. Воно засноване на епізоді першого сезону «Майстер Погляду», і в ньому брала участь Бріттані Лауда.

Best PetРедагувати

"My Little Pony: Best Pet" було випущено 4 червня 2014 року. Воно засноване на епізоді другого сезону «Найкращий улюбленець».

Онлайн-ігриРедагувати

Сайти Hasbro та the Hub Network, а також меншою мірою й інші офіційні сайти, містять багато матеріалу на тему «Дружба — це диво» та/або «Дівчат з Еквестрії», у тому числі й Flash-ігри.

ДовідкиРедагувати

  1. Monopoly Hotels Adds Pony Rooms. Equestria Daily (2012-07-19). Перевірено 19 липня 2012.
  2. Ґреґорі Шмідт (2013-05-12). A New Direction for a Hasbro Stalwart. NYTimes.com. Перевірено 7 листопада 2013.