FANDOM

Волфлауер Блаш

Wallflower Blush ID EGFF

Волфлауер Блаш у спецвипуску «My Little Pony Дівчата з Еквестрії: Забута дружба»

Nightmare Knights issue 1 Wallflower Blush

Волфлауер Блаш — земна поні в випуску №1 My Little Pony: Nightmare Knights

Вид Людина
Земна
Стать Жіноча
Місце проживання Замок Дружби, ПонівільС6Е1)
Містечко рівності (до С5Е2 включно)
Сайрс Голлоу (зворотній кадр у С5Е26 і С6Е1)
Заняття Учениця Кантерлотської школи
Інші посилання
Детальніше
Очі #A4775B
Волосся #08985E
Шкіра #D9FAD8
Озвучення Шеннон Чен-Кент (Англійська)
Ганна Чиж (Українська)

Волфлауер Блаш (англ. Wallflower Blush), або просто Волфлауер (англ. Wallflower),— людина жіночої статі, котра з'являється як головний антагоніст у спеціальному випуску франшизи «Дівчата з Еквестрії» «Забута дружба» та в її книжковій адаптації "A Friendship to Remember". Є ученицею в Кантерлотській школі та засновницею клубу садівників.

Показ у «Дівчатах з Еквестрії»Редагувати

Уперше Волфлауер Блаш з'являється в спеціальному випуску «Забута дружба», коли на неї випадково натикається Сансет Шиммер в кінці пісні «Спільних пригод сплетіння». Хоча, на думку Сансет, вони зустрічаються вперше, проте Волфлауер їй розповідає, як вони зустрілися в дев'ятому класі та що вона весь рік була на Комітеті випускного альбому, на великий подив Сансет. Як тільки остання з друзями виходять з кімнати разом із Тріксі, Волфлауер Блаш залишається в темряві, адже Сансет вимикає світло.

Сансет і Тріксі розслідують таємне зникнення спогадів друзів Сансет, унаслідок чого виявляється, що винною в цьому є Волфлауер Блаш. А все тому, що, як з'ясовує сила кристалу Сансет, на Волфлауер весь час не звертали увагу її однокласники та що саме вона знайшла Камінь Пам'яті — той самий, який закопав Конюшин Мудрий. Вона заздрила популярності Сансет, незважаючи на те, як вона поводилася з усіма в першому класі,— саме тому Волфлауер за допомогою каменя стерла всі хороші спогади про Сансет, змусивши таким чином їх знову ненавидіти її, як хуліганку.

ЦитатиРедагувати

«Півпісні намагалася привернути вашу увагу.»
My Little Pony Дівчата з Еквестрії: Забута дружба
«Я ще попрацюю... у темряві.»
— My Little Pony Дівчата з Еквестрії: Забута дружба

ГалереяРедагувати

Wallflower Blush introducing herself EGFF

Волфлауер Блаш — галерея