FANDOM

Епізоди та інші матеріали з серіалу «My Little Pony, Дружба — це диво» були випущені на домашньому медіа, таких як DVD, потокові онлайн відеосервіси та додатки на мобільних пристроях. Див. регіональне кодування DVD для мапи регіональних кодів.

Домашнє відеоРедагувати

Ранні та промоційні варіантиРедагувати

Епізод «Зайвий квиток» розповсюджувався по всьому світу, у деяких країнах лише як промоційний, починаючи з початку трансляції першого сезону.[уточнити] У США англійське MiniDVD під назвою My Little Pony Friendship is Magic: The Ticket Master було включено до складу наборів із деякими іграшками Fashion Style (наприклад Пінкі Пай[1] і Реріті[2]), а також Playful Ponies: всі іграшки четвертої хвилі (Еплджек,[3] Фізермей,[4] Фліттерхарт,[5] Ганібаз,[6] Пламсвіт,[7] Рейнбоу Деш,[8] Реріті,[9] Сноукетчер,[10] and Twinkleshine[11]) та з сьомої хвилі (Еплджек, Флаттершай, Пінкі Пай, Рейнбоу Деш, Реріті та Твайлайт Спаркл).[12] Це MiniDVD також містить версію реклами серіалу. MiniDVD програє інструментальну версію Головної теми «Дружба — це диво» в меню. Мексиканська версія іспанського DVD La Gran Gala, у наборі з міні-фігуркою Твайлайт Спаркл, як у більшості інших міжнародних роздрібних випусках, містить два епізоди. Німецьке DVD Регіону 2 має назву My Little Pony Freundschaft ist Magie: Eine Freundin hat's nicht leicht!

Див. такожРедагувати

ДовідкиРедагувати