FANDOM

Мун Денсер
(Мунденсер)

Moon Dancer ID S5E12

Мун Денсер в епізоді «Загладжування провини»

Moon Dancer filly ID S5E12

Мала Мун Денсер в епізоді «Загладжування провини»

Вид Єдиноріг
Стать Жіноча
Місце проживання Кантерлот
Заняття Учениця в Школі для обдарованих єдинорогів Принцеси Селестії (раніше)
Детальніше
Очі #3F165B
Грива #D2405B, #754895, #AB87CC
Забарвлення #F7F8D3
Магічна аура #EBD3E3
К'юті-марка
Moon Dancer cutie mark crop S5E12
(С5Е12)
MLP Annual 2013 Moon Dancer cutie mark crop
(My Little Pony Annual 2013)
Озвучення Кадзумі Еванс (Англійська)
Катерина Брайковська (Українська)
Єлизавета Зіновенко (Українська, в дитинстві)
Мун Денсер (англ. Moon Dancer), або Мунденсер (англ. Moondancer),— поні-єдиноріг жіночої статі, яка з'являється в епізодах «Загладжування провини» та «К'юті-перемаркування. Частина 1», а також у коміксах IDW. У неї світло-жовте забарвлення, червоні грива та хвіст з пурпуровими смужками, пурпуровими очами й к'юті-марку з півмісяцем і трьома зірками. Її ім'я пишеться як "Moon Dancer" у закритих титрах епізоду «Загладжування провини», у товарах Playskool (зі знаком торгової марки), та "Moondancer" в прикінцевих титрах вищесказаного епізоду, в коміксах, у мобільній грі від Gameloft, у закритих титрах епізоду «Дружба — це диво. Частина 1», у книжці "Princess Twilight Sparkle and the Forgotten Books of Autumn", а також іноді зі знаком торгової марки в картковій грі від Enterplay.

ДизайнРедагувати

Мун Денсер намалювала Кора Косіцка.[1] Вона розділяє стиль гриви й хвоста з Твайлайт Спаркл.

Мун Денсер розділяє ім'я з єдинорогом першого покоління й земним поні третього, а її дизайн заснований на єдинорогу першого. Одночасно з четвертим поколінням, Мунденсер першого покоління була знову представлена у коміксі IDW Publishing Випуску 13 "Transformers vs. G.I. Joe".

Подання в серіаліРедагувати

Її ім'я вперше згадується в серії «Дружба — це диво, частина 1» Спайком і Твінклшайн. Твінклшайн каже, що "Мун Денсер влаштовує танці в своєму замку" і пропонує Твайлайт піти, але та відхиляє пропозицію, щоб сфокусуватися на навчанні. Пізніше Спайк ненароком ламає подарунок (плюшевий ведмедик і фото в рамці), коли Твайлайт збиває його ударом дверей.

Перше враження, яке вона справляє в серії «Загладжування провини», характеризує її як замкнуту асоціальну особистість. Вона живе одна, в старій частині Кантерлота і ходить хіба що в бібліотеку. Причиною її психологічної травми є те, що в шкільні роки Твайлайт була її єдиним другом. Але на її першу вечірку, запрошена подруга так і не з'явилася.

ДовідкиРедагувати

  1. Jim Miller (2015-07-04). I've been corrected. Moondancer was designed by @kkosicka! My apologies. It's early. #mlp5. Twitter. Перевірено 4 липня 2015.