FANDOM

Принцеса Селестія
Princess Celestia ID S2E09

Принцеса Селестія
Вид Алікорн
Стать Жін
Місце проживання Кантерлот
Заняття Со-правителька Еквестрії
Наставник Твайлайт Спаркл
Наставник Сансет Шиммер (раніше)
Інші посилання
Детальніше
Очі #E18FE4
Грива #63C6E3, #64DCB7, #63C6E3, #F5ADFF
Забарвлення #F1F1F3
Родичі Сестра Принцеса Луна
К'юті-марка
Celestia cutie mark Discover the Difference game
Озвучення Ніколь Олівер (Англійська)

Принцеса Селестія (англ. Princess Celestia) - поні-алікорн і правителька Еквестрії разом зі своєю молодшою сестрою - Принцесою Луною. На додаток до її обов'язків, вона також була наставницею Твайлайт Спаркл і Сансет Шиммер в різні періоди часу. Вона часто звертається до Твайлайт як "моя вірна учениця", коли наставляє її.

Дизайн і розробкаРедагувати

Дизайн Селестії  був натхненний Маджесті, єдинорогом з першого покоління .

Ім'я Селестія походить від англійського слова «сelestial» (небесний, божественний, чудовий), яке, в свою чергу, успадковано від латинського «caelum», що означають небо або рай. Лорен Фауст повідомляла про те, що «принцеса Селестія» спочатку називалася «королевою Селестією», але пізніше, на прохання Hasbro, її статус змінили на "принцеса".

Фауст також згадувала, що під час попереднього озвучення, Кетлін Барр - актриса, яка подарувала голос Тріксі, впоралася «дуже добре» з озвученням Селестії перед тим, як цю роль зайняла Ніколь Олівер.

Селестія більша за інших поні, за винятком Лунної поні, яка приблизно такого-ж зростання, поки вона знов не перетворюється на принцесу Луну. Як і у єдинорогів, магічна аура оточує ріг Селестії і об'єкт, на який застосовується магія. Однак, колір її аури завжди різний. Наприклад, в серії «Птах Фенікс» у неї синій колір аури, помаранчевий в «Історія відзнак». У серії «Повернення Гармонії. Частина 1 »вона відкриває двері синьою аурою, але після, коли тримає порожню шкатулку з елементами гармонії, він змінюється на фіолетовий. В кінцевому підсумку, починаючи з нової, переробленої початкової заставки другого сезону, колір аури остаточно стає жовтим. Її хвіст і грива розвиваються навіть тоді, коли сама Селестія не рухається, але перестає розвиватися, коли Селестія поранена або слабка.

Галерея Редагувати

Еквестрії Еквестрії