FANDOM

Снiпс (англ. Snips) — єдиноріг шкільного віку. Зазвичай ходить разом зі своїм другом — Снэйлсом. Обидва часто стають причинами неприємностей в Понівілле.

Вистава в серіалі Редагувати

У 1 сезоні Сніпс виявився, як і його приятель Снейлс, вражений Тріксі. Навіть після пришестя невдачі у Тріксі, в 3-му сезоні він і його друг знову допомагають цій хвалько в її планах із захоплення.

Так само Сніпс разом зі Снейлсом відвідують школу для всіх лошат і є одними з учнів міс Чірайлі.

Знак відмінності Редагувати

У серіалі не сказано, як Сніпс отримав свою відзнаку. Правда, можна здогадатися, що отримав він її за дрібні капості. Згадати хоча б, що він разом зі своїм другом прислужував Тріксі, а його двійник у світі людей допомагав Сансет Шімер зіпсувати Іскорки життя.

Дивно, що його відзнака-ножиці, а, як говорилося в листі від Бебс Сід в 5-му сезоні, у неї такий же знак відмінності, хоча схожих знаків не буває. Правда, у Снипса, швидше, означають ножиці вміння різати, псувати, а ось у Бебс — робити зачіски, як припустила Крихта Бель.

Товар Редагувати

Блискуча і напівпрозора фігурка Сніпса зустрічається в серії фігурок від Hasbro.