FANDOM

Для людського прототипу цього персонажа, див. Флаттершай (ДзЕ).
Флаттершай

Fluttershy ID S1E17

Флаттершай – елемент доброти

Filly Fluttershy ID S1E23

Флаттершай як кобилка в епізоді «Історії відзнак»

Вид Пегас
Стать Жіноча
Місце проживання На околиці Понівіля, у будинку біля Темного лісу
Хмародейл (раніше)
Заняття Опіка тваринами
Співачка Поні Тонз (час від часу)
Викладачка доброти в Школі дружбиС8Е1)
Інші посилання
Детальніше
Очі #1AC1B9
#ED465C (поні — фруктовий кажан-вампір)
Грива #FCB8D9
#F0ABCE, #D975AC, #CA95E0, #B7FCF3, #0BCDAA (Райдужна сила)
Забарвлення FCF4A4
Прізвиська Флаттерґай, Шаттерфлай, Флаттердеш
Родичі Зефір Бриз (молодший брат)
Містер Шай (батько)
Місіс Шай (мати)
К'юті-марка
AiP CM Fluttershy
Озвучення Андреа Лібман (Англійська)
Наталя Романько (Українська, сезони 1-4, Дівчата з Еквестрії й Райдужний рок)
Юлія Перенчук (Українська, з 5 сезону)
Як Флаттерґай:
Блу Манкума (Англійська, С1Е9)[1]
Елвін Сандерс (Англійська, С4Е14)
Ярослав Чорненький (Українська)
Озвучення
пісень
Як Флаттерґай:
Маркус Мослі (Англійська, С4Е14)
Флаттершай (англ. Fluttershy) — поні-пегас, яка є однією з головних героїнь серіалу "My Little Pony: Дружба – це диво". Вона живе в маленькому будинку біля Темного лісу, де піклується про тварин, із яких найвідомішим є кролик Енджел. Вона втілює елемент доброти.

Створення Флаттершай Редагувати

Флаттершай (Ескіз)

Перший начерк Флаттершай

Натхненна іграшкою дитинства - земною поні Поузі з першого покоління, Лорен Фауст створює Флаттершай. У першому нарисі вона сильно нагадує Поузі. Її відзнакою є - три рожево-блакитних метелика - які є аналогічними відзнаці Скай Скіммер, яка є земною поні з другого покоління. Ім'я Флаттершай належить поні з третього покоління, яка була фотографом-ентузіастом.

Спочатку Лорен Фауст хотіла зробити Флаттершай земною поні, але потім вирішила зробити її пегасом, запозичивши крила у Пінкі Пай.

Путівник мистецтво Еквестрії розкриває деякі інші імена Флаттершай, які Лорен Фауст розглядала, як можливі варіанти імені Флаттершай.

Поява у серіях Редагувати

Особистість Редагувати

Сором'язливість та скромність Редагувати

Fluttershy is not so ready S01E07

Занадто сором'язлива Флатершай

Коли Флаттершай вперше з'являється у серіалі, вона настільки сором'язлива, що навіть не може чітко вимовити своє ім'я, щоб його розчула Твайлайт Спаркл ховаючи при цьому обличчя під своєю гривою. Однак, вона проявляє більший ентузіазм як тільки помічає Спайка, вона просить маленького дракона підтримувати розмову з нею, що він і робить, в результаті чого Флаттершай разом з Твайлайт та Спайком долає шлях до бібліотеки.

Протягом першого сезону, нездатність Флаттершай чітко і голосно говорити часто дратує Рейнбоу Деш і вона висловлює свою досаду більше одного разу. Наприклад, на початку серії «Звукова веселка», коли Флаттершай показує, як вона буде вболівати за Рейнбоу на змаганні юних літунів, до незадоволення Рейнбоу, вона не може видати з себе вигуків голосніше, ніж тихий шепіт. Під час другого сезону Флаттершай та Рейнбоу показуються як близькі друзі, незважаючи на їх відмінності в темпераментах.

Вона боїться драконів (хоча і робить виняток для драконів-малюків) і топчеться в нерішучості, коли інші героїні займаються підготовкою до експедиції, щоб вирішити проблему зі сплячим драконом у серії «Дракон». Флатершай йде з рештою лише з-за підтримки з боку друзів. В кінці епізоду, після того як дракон починає завдавати шкоди її друзям, вона знаходить у собі сміливість заговорити з ним і доходить до того, що у гніві підвищує свій голос і стає на ніс дракона, дивлячись прямо йому в очі, поки читає мораль. У «Майстер Погляду», вона в схожій манері підкорює дикого кокатриса, коли він лякає шукачів відзнак, проте при цьому вона використовує свій особливий прийом, «Погляд».

У серії "Пихатий грифон", Гільда доводить її до сліз, коли гарчить їй прямо в обличчя. Після цього, вона побоюється перебувати з нею в одному приміщенні під час вечірки, яку Пінкі Пай влаштувала на честь грифона і намагається розповісти про свій дискомфорт Пінкі Пай, але та тільки відмахується від її проблеми, адже розуміє яка Гільда насправді.

Derpyshy S02E04

Флаттершай "рада" обіймам Луни

Під час проведення Ночі кошмарів в епізоді "Затемнення Луни", Флаттершай усамітнюється в своєму будиночку і відмовляється відкривати двері до тих пір, поки вона дізнається, що її клієнткою є Твайлайт. Після того, як Твайлайт силою виводить її назовні, щоб вона змогла дати урок тихої розмови Принцесі Луні, Принцеса лякає її своїм "голосом королівських осіб Кантерлота"

Флаттершай відвідує семінар Айрон Вілла, щоб стати більш "сильні" в серії "Посунь свої копитця". Однак, коли вона стає надто сміливою, грубить і нападає на листоношу, який доставив їй чужі листи, Реріті і Пінкі Пай намагаються втрутитися. В кінці кінців вона усвідомлює свою помилку, коли з-за її поведінки подруги тікають у сльозах і за допомогою своїх друзів-звіряток замикає себе всередині свого будиночка, щоб більше не заподіяти шкоду кому-небудь. Коли Айрон Вілл приходить за гонораром, Флаттершай нехарактерно ввічливо відмовляє йому, що викликає шок у людей, що знаходяться поруч з нею Пінкі і Реріті. Вона вказує Айрону Віллу на одні з пунктів гарантії його методу, який свідчить, що якщо клієнт не задоволений результатом, то він не повинен платити, і що вона не задоволена. Айрон Вілл поступається їй і йде, після чого друзі вітають Флаттершай з її недавно знайденої упевненістю.

В епізоді «Драконячий квест», Флаттершай знову показує свою боязнь драконів. Вона навідріз відмовляється дивитися за міграцією драконів разом зі своїми друзями, незважаючи на вмовляння Твайлайт. Сцена закінчується тим що Флаттершай відштовхує Рейнбоу Деш і вистрибує з вікна, перш ніж хто небудь з головних героїнь встигає зупинити її.

РішучістьРедагувати

Згодом Флаттершай стає більш рішучої і цілеспрямованої, при цьому зберігаючи свої початкові позитивні якості, як доброту і шляхетність. Навіть на початку серіалу коли її друзям загрожує небезпека вона самовіддано допомагає їм незважаючи на свою нерішучість і страх, наприклад в серії «Приборкання дракона» вона відкинувши свій страх і скромність, вичитує дракона захищаючи своїх друзів.

Рішучу і жорстку Флаттершай можна побачити в епізоді «Братик Флаттершай», де вона не дає спуску своєму братові Зефіру Бризу і змушує його стати більш самостійним і перестати сидіти на шиї у своїх батьків.

Також рішучість Флаттершай можна побачити в епізоді «Флаттершай вибирає свій шлях» де вона організовує зведення реабілітаційного притулку для звірів. В епізоді видно що Флаттершай наполегливо планує і організовує зведення реабілітаційного притулку для звірів. Вона сердиться на будівельників, дизайнера і власницю кліток, коли вони роблять все по своєму і не по її задумом. В результаті відмовившись від послуг тих поні, Флаттершай за допомогою друзів і МакКольта здійснює свій проект реабілітаційного притулку для звірів.

Галерея Редагувати

Fluttershy "met her on a trip to see the Breezies" S5E7

Флаттершай — галерея

ДовідкиРедагувати

  1. Jayson Thiessen at the 2012 New York Comic Con My Little Pony panel (2012-10-11). Перевірено 12 жовтня 2012.